Wróć na początek strony
Przejdź do wyszukiwarki
Przejdź do treści głównej
Przejdź do danych kontaktowych
Przejdź do menu górnego
Przejdź do menu prawego
Przejdź do menu bocznego
Przejdź do mapy serwisu
Herb

Organizacyjny

Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Organizacyjny” 

Zabezpieczenie przed robotami. Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

Pola oznaczone * są wymagane.

Organizacyjny

Artykuł

Wydział Organizacyjny
Do podstawowych zadań Wydziału należy w szczególności zapewnienie sprawnej organizacji i funkcjonowania Starostwa, obsługa administracyjna Rady, Zarządu, Komisji, organizacja przyjmowania obywateli w sprawie skarg i wniosków, załatwianie spraw kadrowych
i szkoleniowych pracowników.

1) w zakresie spraw gospodarczych:

  • inicjowanie działań usprawniających formy i metody pracy Starostwa,
  • wdrażanie i nadzorowanie stosowania instrukcji kancelaryjnej, archiwalnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt,
  • prowadzenie i przechowywanie dokumentacji dotyczącej zawieranych przez Starostę ponadzakładowych układów zbiorowych pracy,
  • koordynowanie szkoleń, dokształcania i doskonalenia zawodowego pracowników,
  • administrowanie budynkami biurowymi Starostwa Powiatowego,
  • prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem materiałowo-technicznym oraz konserwacją wyposażenia Starostwa,
  • załatwianie całokształtu spraw związanych z pieczęciami urzędowymi, nagłówkowymi i tablicami,
  • gospodarowanie drukami i formularzami,
  • gospodarowanie taborem samochodowym,
  • wdrażanie postępu technicznego w pracy Starostwa,
  • zabezpieczenie informacji wizualnej dla interesantów,
  • prowadzenie biblioteki oraz archiwum Starostwa,
  • wykonywanie obsługi kancelaryjnej Starostwa,
  • przyjmowanie i nadawanie korespondencji,
  • opracowanie projektu budżetu i zmian w zakresie wydatków związanych z realizacją prowadzonych zadań, sporządzanie sprawozdań w tym zakresie,
  • organizowanie i nadzór nad funkcjonowaniem Punktu Informacyjnego dla interesantów urzędu,

2) w zakresie spraw kadrowych:

  • prowadzenie akt i spraw osobowych pracowników Starostwa i kierowników jednostek organizacyjnych powoływanych przez Starostę,
  • planowanie wydatków osobowych,
  • prowadzenie spraw socjalnych pracowników,
  • prowadzenie rejestru wydawanych delegacji służbowych,
  • przygotowanie projektów umów z pracownikami na używanie prywatnych samochodów do celów służbowych,
  • przygotowanie i wydawanie upoważnień,

3) w zakresie obsługi teleinformatycznej:

  • obsługa teleinformatyczna Starostwa,
  • organizacja i nadzór nad ochroną danych osobowych w tym: systemów informatycznych służących do przetwarzania danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz instrukcjami wewnętrznymi,
  • prowadzenie strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego, obsługa poczty elektronicznej,
  • nadzór i kontrola funkcjonowania programu WirAd,

4) w zakresie obsługi Zarządu:

  • obsługa posiedzeń Zarządu,
  • protokołowanie posiedzeń Zarządu,
  • prowadzenie rejestru uchwał Zarządu,
  • prowadzenie Centralnego Rejestru umów i porozumień.

5) w zakresie obsługi Rady i Komisji:

  • gromadzenie i przygotowywanie materiałów niezbędnych dla pracy Rady i Komisji,
  • przygotowywanie materiałów na posiedzenia Rady i Komisji,
  • prowadzenie kancelarii ogólnej Rady Powiatu i Przewodniczącego Rady Powiatu,
  • protokołowanie obrad Rady i posiedzeń Komisji,
  • prowadzenie rejestru:
    - uchwał Rady,
    - wniosków i opinii Komisji,
    - interpelacji i wniosków radnych,
  • przekazywanie do realizacji odpisów uchwał Rady, wniosków Komisji i interpelacji radnych zainteresowanym Naczelnikom Wydziałów i Kierownikom jednostek organizacyjnych Powiatu oraz czuwanie nad terminowym ich załatwianiem,
  • przedkładanie organom nadzoru uchwał Rady oraz podawanie ich do publicznej wiadomości i przekazywanie do ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Łódzkiego,
  • udzielanie pomocy radnym w wypełnianiu obowiązków radnego,
  • wykonywanie zadań związanych z wyborami i referendami,
  • prowadzenie list obecności radnych z posiedzeń Zarządu, Komisji i Sesji Rady Powiatu,
  • prowadzenie biblioteki dla potrzeb Rady,
  • obsługa dyżurów radnych,
  • udostępnianie dokumentów wynikających z wykonywania zadań publicznych przez Radę Powiatu.

6) realizacja innych zadań Powiatu wynikających z obowiązujących przepisów związanych z właściwością rzeczową wydziału.

 

Naczelnik Wydziału: Barbara Wabiszewska

 

Wydział mieści się w budynku Starostwa Powiatowego w Poddębicach,
ul. Łęczycka 16 (III piętro)
Kontakt:   43 678 78 00 w. 824, 825, 833, 849,
Biuro Rady: 43 678 78 24
lub bezpośrednio: 43 678 78 25, 43 678 78 33, 43 678 78 49

Agnieszka Pięgot

Starostwo Powiatowe w Poddębicach

Dane kontaktowe

Łęczycka 16, 99-200 Poddębice
pow. poddębicki, woj. łódzkie
tel.: +48 43 678 78 00
fax: 43 678 27 01
email: powiat@poddebicki.pl
NIP: 828-13-56-097
Regon: 730934878

Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.